About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Thursday, December 2, 2010

bosan yang meresahkan

salam alaik.

Bosan....yang sangat meresahkan. Ada sesiapa yang ingin memberi saya apa-apa kerja? Nak kerja? Jalan sikit sudah semput. Bawa motor lama sikit sudah kebas-kebas di kaki. Tak tahu berapa doa yang dibaca kak Ika sebelum membonceng motor itu tadi. Nak buat macam mana, dia yang percaya pada saya (ayat tidak bersalah).

BOSAN.......

Semua orang pergi kerja. Saya terkontang-kanting mencari kerja. My favourite question; nak buat apa yea lepas ni? Tapi to be in Techno is not the right choice. Setakat jadi spy yang menambah kebencian orang, saya dah cukup banyak masalah untuk ditambah.

Ok enough with the bluffing part.

Semoga hari esok leih baik dari hari ini.
Semoga saya tidak bosan dengan hidup
Semoga orang disekeliling saya tidak bosan dengan kerenah saya
Semoga saya tidak bosan untuk memohon kepadaNya
Yang tidak pernah bosan mendengar rintihan saya

No comments:

Followers