About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Friday, June 15, 2012

Lost....

Minggu ini sangat serabut. Hati saya tidak berada di Shah Alam walau jasad saya masih di sini. Tiada fokus dalam kerja. Segalanya seperti tidak kena. Hinggakan kadang kala saya 'hilang', lost in space.

Dalam ketidak keruan ini, saya jadi 'ekstra jujur'. Jika ditanya, jawapan hanya apa yang ada dalam kepala tanpa berfikir panjang. Spontan. Jadi, maaf jika semua pesanan ringkas saya memang betul-betul 'ringkas'. Dan tolong jangan terasa hempedu jika pesanan anda tidak dibalas sama sekali.

Saya tidak tahu bila keadaan ini akan berakhir. Harap ianya tidak lama.....mungkin selepas bertemu Mohd Adib semuanya akan kembali seperti biasa.....

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers