About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Monday, April 15, 2013

Stesen Rawang...

Ada 3 keadaan yang akan membuatkan saya menangis:

  1. Bila saya rasa lemah
  2. Bila saya sangat marah
  3. dan bila saya rasa saya sedang menyusahkan orang lain
Semalam saya sudah menyusahkan Adib sekeluarga. Mesti penat papa memandu dari Ipoh ke Shah Alam dan berpatah balik ke Felda Besout. Mama pula ada kursus di PKD Tapah. Mesti penat juga. Dan si busyuk tu pun mesti penat juga. Janganlah dia demam pula. Tak sanggup nak tengok. 


Appreciate who ever willing to stay with you, as they might be the precious gift Allah ever gave.

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers