About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Wednesday, August 3, 2011

Perisa hati

Perisa hati saya hari ini pahit sekali. Serasa kekecewaan saya hari ini sangat menyakitkan. Salahkah jika saya berputus asa. Segala ilmu yang dicurahkan bagai tiada nilai. Saya cuba merenung diri, di mana silap saya. Mungkin ini kifarah dosa-dosa saya. Jika benar, saya keampunan dari Allah atas segala kelemahan saya. Saya gagal sebagai pendidik. Gagal mendidik dirinya untuk menjadi baik. Walau saya tahu hidayah itu milik Allah tetapi, mungkin Allah tidak memakbulkan doa saya untuknya. Lantaran banyaknya dosa saya padaNya.


Hari ini, saya putus asa. Hampir sahaja air mata ini mengalir di hadapan mereka. Kerana itu kelas ditamatkan 5 minit awal. Sebelum air mata yang terbit di hati melimpah ke mata.

No comments:

Followers