About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Wednesday, January 9, 2013

Tak Masuk Kelas lagi....

Semester persekolaham dah masuk minggu kedua. Seminggu lepas hanya sibuk dengan orientasi sahaja. Saya pula sibuk di pejabat dan menguruskan hal-hal teknikal untuk orientasi. Kiranya saya belum keep in touch lagi dengn pelajar baru. Yang mereka tahu saya TeacherFaza, the cikgu disiplin. Tapi rasanya mereka dh kenal pun saya. Introducer ramai je.

Minggu ni pula saya hanya datang ke sekolah tak sampai sejam pun. Isnin saya datang hantar surat MC. Pagi tadi datang jumpa Mudir sekejap dan isi borang cuti. Wak gapo nyo awal tahun doh mintak cuti? Jangan risau, bukan sebab nat bertunang, bersanding ke hapa. Tapi sebab saya tak sihat. Sakit kepala dari hari Jumaat, ditambah pula dengan sakit belakang and mild fever. Maka, here I am.

Kalau orang sihat duduk rumah, cuti 3 hari, rasanya heaven la kot. Tapi kalau kes saya ni tak tau nak cakap la. Kebosanan tahap gaban menari. Tapi nasib baik ada sahabat sudi menyedekahkan lappy die. Maka kira macam telan arcoxia la sikit.

Cukup dulu la kot takat ni. Makin panjang makin merapu pulak kan. Keadaan saya pun takde la teruk sangat. Ala-ala senggugut je....

See ya (^_^)


only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers