About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Sunday, January 13, 2013

Tak boleh nak buat

Saya tak faham kenapa orang selalu bagi saya option yang saya tak boleh nak implement. Cubalah bagi yang praktikal dan reasonable. Balik-balik perkataan 'k' tu jugak yang disebut. Kot la nak melaksanakan tu macam order roti canai telur kat kedai mamak, kire settle la kan. And apa jaminan yang segala masalah dan cobaan (sebut gaya P. Ramlee k) tu akan settle? Kot jadi sebaliknye macam mane? sigh...

Dan seminggu yang dibazirkan..... Ternampak-nampak Teaching Plan yang memang dah out of plan (T___T)

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers