About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Wednesday, December 19, 2012

Result PMR 2012

Result PMR keluar hari ni. Agak-agak korang apa expectation aku? Seriously aku x expect apa-apa. Apa yang diorang usaha itulah yang diorang dapat. Dan apa yang aku apling tak expect sekali ialah ucapan
"terima kasih" yang sangat "manis". Apasal aku letak dalam bracket? korang faham sendirilah. Tapi komen aku satu jelah. Kalau la dikatakan guru tu macam ibu bapa, agak-agak sama tak hukumnya menyakitkan hati guru dengan menyakitkan hati ibu bapa? Kalau tak sama takpe la. Tapi kalau sama maca mane ek? Aku malas nak fikir. Ok. Nak balik kampung dulu la. Cukup meng"hamba" diri pada orang lain untuk 2012. Nak berbakti pada family pulak. Tak tau la pahala ikhlas ni tinggal banyak mana. Harapnye ada la pulak pahala untuk jenguk mama and ayah pulak.


P/s
Q: Apa barang meluah dekat blog???
A: Page aku, aku punya suka
only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers