About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Friday, December 28, 2012

New "Post"

Alhamdulillah, wa syukurillah. 2012 sudah hampir ke penghujung. Segala tawa dan duka, titis air mata dan keringat akan tersimpan sebagai mutiara-mutiara ibrah dalam sebuah perjalanan kehidupan. Dan 2013 membuka lembaran baru dalam kehidupan. Berubah jawatan tidak bermakna tanggungjawab semakin berkurangan. Tapi masih merasakan satu kelegaan apabila tidak lagi menyandang jawatan GPK HEM. Ini bermakna saya akan punya lebih ruang untuk fokus kepada proses pengajaran . Tetapi, Setiausaha PBS juga bukan satu tanggungjawab yang boleh dipandang ringan. Ibaratnya terlepas dari mulut naga, terpaksa pula menghadap mulut buaya. Cuma bezanya buaya tiada api dan tidak boleh terbang (^_^)

Harapannya semoga saya terus diberikan kekuatan untuk memikul sebarang amanah yang ditaklifkan. Sesungguhnya, setiap amanah jika dilaksanakan dengan diniatkan semata-mata untuk mendapatkan keredhaan Allah akan dikira sebagai ibadah. Saya bukanlah aabid atau ahli sufi yang punya banyak masa untuk beruzlah dan beribadah. Hanya inilah yang dapat saya usahakan untuk menampung bekalan akhirat saya.

Selain itu, saya rasakan 2013 memberikan saya ruang untuk menyusun perancangan masa hadapan yang lebih jelas dan sistematik. Impian untuk menyambung pelajaran masih tersimpan kukuh di dalam hati. Begitu juga dengan Future plan yang lain. Semoga segala akan dipermudahkan oleh Yang Maha Merancang.


Ahlan Wa Sahlan 2013..
Syukran jazilan 2012...untuk semua kenangan yang terukir

P/s
ini mungkin entry terakhir untuk 2012. Jika diizinkan Allah dan dipanjangkan usia akan adalah entry untuk 2013.

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers