About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Friday, December 7, 2012

Konvo lagi....

Semalam budak-budak Polimer dengan Biokomp batch aku konvo. Jumpa sorang Biokomp kat Petronas Sek7. Nak tegur tapi tak ingat nama. Aku pun tak sangka aku boleh langsung tak ingat nama dia. Dah bertukar pasangan rupanya. Pastu nanpak la gambar-gambar yang diupload kat fb. Semua muka senyum tak  cukupspace dah. Bukan takat sampai telinga dah.

Tipu la kalau aku tak rasa apa-apa kan. Tapi chill la weh!! Your time will come for sure insyaallah. The scroll is not everything, though it will contribute a few meaning in your life. Nothing to regret but lots to be appreciate.

Congrats la for all the polymeris and Biocomp for your special day. And welcome to the real world of occupation. Korang grad dulu, aku kerja dulu (^_^)

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers