About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Tuesday, September 18, 2012

Merapu di malam hari

Ada orang kata jika masalah itu tidak dapat diselesaikan, tak payah fikirkan sangat. Sebab jika difikirkan pun ianya tidak akan selesai.

Tapi bagaimana pula jika terlalu banyak perkara yang tidak dapat diselesaikan, dan terlalu lama perkara-perkara itu tersimpan dalam pending box? Sampai berkulat dan berbau?

Main tarik tali pun satu hal juga. Tau tak antara banyak-banyak sukan, tarik tali antara sukan yang paling saya tak suka. (Tapi ada sukan lain yang lagi saya tak suka). Penat tau tak. Bukan best pun. Jangan saya lepas terus tali tu. Haa..tarik la sorang-sorang.

Ok lah. Makan ubat dan tidur. Selamat malam bintang (^_^)

only a creation created by the almighty creator

1 comment:

hanya hamba said...

p/s:
kakak bulan ku dah diambil orang. maka tinggallah kak didi, kakak cahaya dan kak limpieng. Tengokla nanti sape yang tinggal sape.....

I'm growing up!
Yeay!!!!

Followers