About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Sunday, July 1, 2012

Nama saya Adib (^_^)


Assalamualaikum.... Nama saya Muhammad Adib Zhafran. Tapi atuk panggil saya Mamat. Ape la atk ni kan? Penat je mama, papa dengan achik cari-cari dalam buku nama kite, atuk panggil kite mamat je. Yang tengah dukung saya ni mama saya. Masa ni kat klinik. Hari-hari kena pergi klinik sebab saya kena kuning. Kesian mama dengan papa sebab kena bawa saya pergi klinik. 





Sekarang saya dah pandai senyum. Mesti achik suka kan? Umur saya baru je masuk 18 hari. Masa saya lahir, papa dengan mama relaks je tapi achik yang tak tentu arah. Entah pape ntah achik tu. Mama suruh achik balik hujung minggu ni sebab nak kenduri cukur jambul saya. Hobi saya adalah minum susu dan tidur. Kalau achik balik habislah saya. Mesti dia kacau saya masa tidur. Pastu suka cubit-cubit pipi saya. Dari dalam perut lagi achik tu suka kacau saya. Masa tu, kalau achik kacau saya tidur, saya tendang-tendang tangan dia. 

Ok lah. Saya nak minum susu dulu. Nanti kita jumpa lagi yea. Nak posing banyakbanyak masa kenduri nanti. Pastu mesti achik dengan papa upload kat tenet kan (^_^)

only a creation created by the almighty creator

2 comments:

Bulan Syurga Firdausi said...

sweet je entry ni...moga Adib jd shabab yang bersama memperjuang agama Allah insyaAllah kan :)

hanya hamba said...

amin.....insyaallah

Followers