About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Monday, July 30, 2012

Ponteng kerja...

Saya ponteng kerja hari ni. Kenapa? Tak payah bagi tau la (^_^!). Pahala puasa saya pun sangat kurang hari ni. Sebab tak buat banyak benda pun. Tapi, saya berjaya habiskan dua surah, Al-Ankabut dengan Ar-Rum. Hmmm....itu sahaja yang saya mampu buat untuk hari ni. Dan tolong Kak Midah (my housemate) masak (potong kacang buncis dengan tangan terketar-ketar macam orang Parkinson and kacau-kacau dalam kuali tu kira tolong la kan).

Ni ade lagu best. Anakanda Imran share dekat fb tadi. Dia pun memonteng juga hari.



only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers