About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Monday, March 12, 2012

Pelindung


Jika benar aku adalah tulang rusukmu yang hilang,
Maka bersabarlah untuk satu penyatuan.
Sebelum itu, kuatkanlah dirimu.
Kerana engkau adalah tangan yang akan melindungiku,
Dan aku adalah rusuk yang akan melindungi hatimu.
Jika ditakdirkan belum masanya,
Itu bermakna,
Kau belum cukup kuat untuk melindungiku,
Dan aku belum cukup kuat untuk melindungi hatimu.....



only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers