About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Thursday, July 4, 2013

Ulu Yam... Excited!

Esok Sri Pintar ada camping. Dah lama tak jadi pengarah dan dah lama tak pergi camping. Huhu... Best combination ey? Tapi sebab camping is something that I love so much, so no probelm. Lepas gian 3 tahun kot. Though camping ne bergelut dengan segala pentaksiran dan pendaftaran PMR bagai, tapi sebab buat benda yang saya suka kot, so boleh bertahan dengan "bahagianya" la. (This camping, pentaksiran BI and Science dan segala mak nenek PMR ni is in the same week *_*).

Sekarang ne pun masih di sekolah. Rasa takut nak balik sebab takut ade benda yang tak settle lagi untuk esok. This will be my last programme with Sri Pintar, and was assigned as the organizer. Actually, I have suggested this programme since my first year. So, I'm a bit nervous about it.

Just to review back my history, can say that camping is the biggest reason why I can stay for 3 semester with Bio-composite tech. But, unfortunately, it was also the biggest reason for me to leave the course. Funny is it?

So, harapnye program ni berjalan dengan lancar dan yang paling penting, manfaat dari program ne berkekalanlah kesannya kepada anak-anak tu nanti.

Just to mention, Kak Bulan (K. Mun) dah pun selamat melahirkan puteranya sulungnya. Unfortunately, the baby was admitted to NICU for some problem. Harapnya he will be fine. Tak sabar nak jumpa anak sedara yang sorang ni.

Ok. Gotta go now. Nak beli barang-barang keperluan untuk camping esok. Jangan lupa untuk terus berdoa untuk saudara-saudara kita di Mesir, Syria dan Palestine.

Siiru aala barakatillah...

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers