About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Wednesday, March 6, 2013

Karnival Vs Test 1

Sekarang sedang bergelut antara latihan persediaan untuk Karnival Sekolah-sekolah Islam Selangor dan juga Ujian penggal 1 peringkat sekolah. Kalaulah Doraemon tu wujud, saya nak minta dia tolong buat mesin klon untuk saya. Satu duduk rehat baca buku tepi tasik, satu laith peserta pidato dan bercerita, satu lagi siapkan 5 daripada 6 set kertas soalan yang due datenye adalah pada 13 hari bulan ni (T___T)

Malam Sabtu kelmarin telefon mama sebab mama tanya progress satu perkara ni. Sekali la ucap selamat hari jadi untuk mama yang jatuh pada esoknya. Rasa bersalah sebenarnya sebab tak balik rumah. Dan sebenarnya saya terlupa akan tarikh tersebut kerana fokus pada satu planning yang mana akhirnya dibatalkan pada saat akhir...huhu...sedihkan (T__T)

Dan untuk menambahkan rasa sedih dan bersalah, mama kata "Adib tengok gambo kamu ni. Dia panggil-panggil , Mi (umi)". Esoknya, mama Adib pula sms. Katanya,

"Adib rindu. Die tgk gambo kmu, tk igt name, ble na ckp tgk pe? Tgk umi? Terus ajuk 'Mi' ". So Sweet kan?

Jadi, Jumaat malam nanti, membujur lalu melintang patah, dengan izin Allah tentunya, saya akan cuba balik kampung. Walau terpaksa membawa balik buku dan laptop, atau menggunakan telepati melatih peserta pidato dari jarak jauh.....

Saya dah 8 bulan. Mama dan Umi akan semput bila dukung saya 

only a creation created by the almighty creator

No comments:

Followers