About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Friday, November 2, 2012

Kenangan



Ni lagu group usrah aku dulu. Bila dengar lagu teringat benda bodoh yang aku pernah buat satu ketika dulu. Dan yang for sure aku akan ingat dekat adik-beradik Harirul Jihadah.

Ingat macam mana Ida akan tepuk-tepuk bahu bila aku rasa nak mengalah, Killah akan tarik-tarik pipi aku bila dia geram dengan kecomelan aku (ok sila muntah sekarang), muka Midah yang takde perasaan bila buat lawak, Fifah yang sentiasa senyum, Kak Mizah comel, Kak Syidah yang sabar tapi selalunya sama naik je dengan adik-adik die, Fina yang suke senyum, Kak Nadiah yang akan jerit "hei" kat aku bila aku buat benda merapu, Adah miss komander yang ayu, and last but not least kakak naqibahku yang ayu, kak Amirah.

Ingat la macam mana melawan fasi kononnye tak nak masuk tasik sebab nanti basah, baju melekat kat badan, takut nampak aurat. Tapi last-last kena 'rendam' dengan air hujan. Lenjun dari hujung kepala sampai hujung kaki.

Serousely aku tengah rindu gila dengan kakak-kakak aku ni. Kesian diorang 3 tahun kena jaga adik bongsu yang macam-macam pe'el ni. Tapi sebab tu aku sayang diorang.

Kat luar tu hujan. Kak Yati tanya aku tadi, "Hujan ni. Faza nak balik macam mana?" Aku jawab senang je, "Hujan tu air je......"

only a creation created by the almighty creator

1 comment:

hanya hamba said...

Sepuluh jari ku susun kepada Fathin. Dah kira tadi macam tak cukup. Rupa2 nye mmg tertinggal sorg.

(^_^)!

Followers