About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Wednesday, October 19, 2011

Went to clinic

Malam semalam baru ke klinik untuk ambil ubat. Itu pun setelah dimusyawarah dan disyarahkan oleh mama. "Ater teghuk benor selsemanye. Pegi le ambik ubat ke klinik. Tak Laghat benor suaghe nye ha..." Gitu le bunyinye lebih kughang. So, about 8.00 p.m I went to Poliklinik Al-Hikmah, next to my school. Walaupun jauh, tapi saya tetap ke sana atas dua sebab. Satu, sebab ianya merupakan klinik panel untuk Sri Pintar, so it's free! Dua, sebab klinik ini islamik dan doktornya tak sombong. Siap boleh sembang-sembang lagi, (masa tu orang tak ramai yea). Lagipun, bukan saya yang bawa motor, saya duduk kat belakang je. Kak Nur yang bawa. Temperature is 38.2. Dia suruh minum banyak air dan bekalkan saya dengan 4 jenis "gula-gula". Sampai rumah, makan "gula-gula" dan terus tidur sampai pagi. Got mc for today but akan cuba juga ke sekolah petang-petang sikit sebab nak print soalan.

Sekian untuk hari. Doakan saya kuat ya. Banyak sangat kerja tertangguh.

No comments:

Followers