About Me

My photo
shah alam, selangor, Malaysia
seorang manusia biasa, yang berusaha membuat sesuatu yang laur biasa. seorang pelari yang sedang berlari di sebuah trek kehidupan. aku mungkin tidak mampu menjulang senjata, menyumbang emas permata. namun yang ku tahu aku ingin mati sebagai pejuang agama, dalam tekad untuk memburu redhaNya

Saturday, February 12, 2011

Hari ini berjalan-jalan dengan anak-anak (tua pulak rasenya) ok adik-adik Sri Pintar. Antara semua dua orang sahaja yang tiada. Spend time with them dengan alasan nak cari buku rujukan. Tapi nyaris tersasar dari tujuan asal. But Alhamdulillah everything still under control. Dan sudah saya duga orang sekeliling akan salah faham dengan hubungan kami. Ada yang ingat adik beradik la, kawan la. And when the girls called me Teacher every body was like, "eh, teacher?" Kelakar pun ada,angin sikitla kot. Tapi nak buat macam mana, Teacher lagi comel dari anak murid (wuekkk...perah santan buat pengat hehe...)

Teenagers. The most complicated phase in your entire life. Masa untuk membina identiti diri. Exploring and discovering a world called my self. Tahap paling kritikal dalam hidup. Mencari dan terus mencari. Teringat poems "I Wonder". The girl in the poem is YOU, my girls. Semua benda hendak ditanya. Itulah remaja.

Felt relief when they ask, "bila kita nak jalan-jalan lagi?" maknanya mereka tidak bosan dengan saya. Mungkin selepas ini perlu tukar method pula. Other than shopping as your teacher is not a shoppaholic (as my concept is beli and blah).

Tiba-tiba teringat ada seseorang pernah bertanya, "Kalau dah sayang macam mana?" Macam mana yea? Entahla.....Let the time decide (betul ke ayat ni????)

No comments:

Followers